StarLight-Style: Beyonce “Dünya İnsani Yardım Günü” İçin Sahnede.

Starlight Style ♥

Starlight Style ♥

13 Ağustos 2012 Pazartesi

Beyonce “Dünya İnsani Yardım Günü” İçin Sahnede.

Beyonce  “I was here” şarkısına New York’ta Birleşmiş Milletler Genel Kurulunda  Her yıl 19 Ağustos’ta kutlanan “Dünya İnsani Yardım Günü” kampanyasına  destek
vermek için özel bir video çekti.
“Dünya İnsani Yardım Günü” Onuruna düzenlenen performansı öncesinde Birleşmiş Milletleri ziyaret eden 16 Grammy ödüllü başarılı şarkıcı ayrıca Dünya İnsani Yardım Günü kampanyası içinde hazırlanan reklam filminde yer alıyor.

Beyonce sahne performansı sırasında giydiği  ve muhteşem vücut hatlarını ortaya çıkaran beyaz rengi Marc Bouwer elbisesiyle göz kamaştırdı.Güzel şarkıcı saç ve makyaj konusunda ise sade at kuyruğu ve doğal makyajdan yana olmuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder